آموزش دی وی دی |مجله آموزشی مقالات آموزشی, ترفندهای آموزشی

four شیوه برای بهره برداری از تکنولوژی های پوشیدنی در آموزش کمپانی ها

four شیوه برای بهره برداری از تکنولوژی های پوشیدنی در آموزش کمپانی ها

قسمت دوم

تکنولوژی های پوشیدنی مهلت تعامل به هر میزان بیشتر با محتوای آموزشی را برای یادگیرندگان ممکن می آورد. در آتی ای نزدیک امکان دارد مردم قادر باشند در محیط های آموزشی حرکت کرده و در بازی های آموزش الکترونیک غوطه ور شوند.

تکنولوژی های پوشیدنی راهی تازه در جهان تکنولوژی است. عینک گوگل، ساعت اپل و … گجت هایی هستند که در مسیر رو به افزایش حقیقت مجازی در آموزش الکترونیک پیشگام هستند. مصرف کنندگان می توانند با بهره برداری از تکنولوژی های عرضه شده ارتباطی پویا و چند بعدی با محتوای آموزش الکترونیک برقرار کنند. این شیوه آموزش الکترونیک را دلنشین تر و تعاملی تر خواهد تولید.

 به علاوه از طرف دیگر می توان با به کارگیری مشابه سازهای سه بعدی پیشرفت تکنولوژی در عرصه ایجاد حقیقت مجازی را امکان پذیر تولید.

داشتن شیوه هایی خلاقانه می تواند طرح های بزرگی را حتی در زندگی حقیقی مردم حل کند. حال اگر این خلاقیت و به روز بودن در دیزاین آموزش های الکترونیکی به کار برده شود، می تواند مردم را علاقه مند به بهره برداری از آموزش های آنلاین سازد.

بهره برداری از حقیقت های مجازی و تکنولوژی های پوشیدنی می تواند تحت نام راه حلی در این زمینه توصیه شود.


در نوشته قبل که قادر اید از اینجا مطالعه فرمائید، به دو مورد

۱. فیدبک های فوری، سریع تر و بینش بهتر
۲. دسترسی سریع و خدمات رسانی در هر لحظه
اشاره شد پیشتر ۲ مورد باقی مانده آورده شده است.

 

three. تجربه همه جانبه، آموزش تولیدات بهتر

ابزارهای پوشیدنی در آموزش های کمپانی می توانند برای عرضه مشابه سازی های همه جانبه مورد بهره برداری قرار گیرند. با بهره برداری از برنامه های کاربردی حقیقت مجازی مانند عینک های هوشمند گوگل یا Cardboardها ، عرضه دهندگان برنامه های آموزشی قادرند جریان های خود را در ماژول های یادگیری تازه ای عرضه دهند به شکلی که برای بهتر شدن روش یادگیری مردم قادر باشند پله پله با شخصیت های جریان تماس برقرار کرده و وارد تعامل شوند.

از آنجایی که این امکان می باشد که سناریوی جریان با محیط کار فرد سفارشی شود، این امکان برای یادگیرنده می باشد که نه فقط معلومات را محاسبات کند، حتی بیاموزد که به چه نحو آنچه را که آموخته به مرحله رفتار در آورد.

تکنولوژی های پوشیدنی باعث می گردند تا قلمرو تولیدات آموزشی گسترده شود و تا حد فراوانی افزایش یابد. به جای عرضه یک نمایش دو بعدی از کالا، کارکنان می توانند با یک مثال سه بعدی تعامل داشته و آن را از زوایای مختف مشاهده نمایند. مشخصات، خصوصیت ها، عنصر های و منافع را می توان بطور کلی برجسته نمود.( می توان بر روی آن ها با دیزاین، مثلا قرار دادن دکمه برای یک بخش ویژه تاکید کرد.)
 Digital actuality

قرار گرفتن محیط آموزشی در جلوی چشمان مردم می تواند یادگیری را در فکر آن ها تقویت کند. حال حقیقت مجازی این امکان را به مخاطبان می دهد تا قادر باشند محیط آموزشی را به روش مجازی در جلوی چشمان خود مشاهده کنند. به عبارت دیگر فرد هدست حقیقت مجازی را بر روی سر خود نصب می کند و براساس حرکات سر و بدن با محیط مجازی تعامل برقرار کند. یک محیط حقیقت مجازی در هدست حقیقت مجازی به وسیله اپ های مخصوص آن بوجود می آید. عده ای از این فضای ها بصورت گرافیک رایانه ای و سه بعدی هستند و عده ای دیگر نیز ویدئوها یا عکس هایی ۳۶۰ درجه از محیط های حقیقی هستند که از قبل فیلمبرداری شده اند.

 اغلب محیط های حقیقت مجازی در درجه اول، تجربه های دیداری می باشند که از روش یک هدست حقیقت مجازی قابل دیدن و تجربه می باشند. عده ای از اپ ها حاوی معلومات حسی دیگری مانند تولید صدا هم می باشند. محیط  های مشابه  سازی شده می توانند مانند محیط  های زندگی حقیقی و یا به روش بطور کلی دارای اختلاف باشند مانند آنچه در محیط  های بازی دیده می شود. حال هدست های استفاده شده در این شیوه را می توان به دو بخش تقسیم نمود. اول هدست هایی که برای نشان دادن تصویر از صفحه نمایش های مخصوص درون خود استفاده می کنند و دوم هدست هایی که برای نشان دادن تصویر از صفحه نمایش موبایل استفاده می کنند.

تکنولوژی های پوشیدنی مهلت تعامل به هر میزان بیشتر با محتوای آموزشی را برای یادگیرندگان ممکن می آورد. در آتی ای نزدیک امکان دارد مردم قادر باشند در محیط های آموزشی حرکت کرده و در بازی های آموزش الکترونیک غوطه ور شوند.

تکنولوژی تازه گوگل Cardboard، همین حقیقت مجازی است که در دست مصرف کنندگان قرار گرفته که ساده ترین هدست حقیقت مجازی است و یک راه حل ساده، بی دردسر و به علاوه از طرف دیگر کم هزینه ای است که قادر اید تلفن های هوشمند خود را به یک هدست حقیقت مجازی مبدل نمایید.

four. مشارکت بهتر

با بهره برداری از تکنولوژی های پوشیدنی، مشارکت بین گروه های کمپانی گسترش می یابد. با تکنولوژی های پوشیدنی آن ها می توانند در انجام طرح با یکدیگر مشارکت داشته باشند و در لحظه رفتار ( در مراحل کار از مربی یا ناظر خود کمک بگیرند بدون اینکه مکان و موقعیت جغرافیایی آن ها یک محدودیت شمرده گردد.

 دسترسی به ویدیو چت، فیلم های آنلاین می توانند به سرعت نگرانی ها و مشکلات مردم را مرتفع سازد. از آنجایی که تمامی نگرانی های مردم به وسیله تکنولوژی های پوشیدنی آن ها به جای یک واکنش (نادرست) به یک روش یادگیری مبدل می شود، عمق یادگیری بالا می رود و با این وجود سود آموزشی مردم گسترش می یابد.

بهره برداری از تکنولوژی های پوشیدنی در آموزش های کارکنان کمپانی قدم بعدی تکامل یادگیری از روش موبایل شمرده می گردد. از جایی که ما ایستاده ایم، تکنولوژی های پوشیدنی دارایی پتانسیل بسیار زیاد است که تغییرات بزرگی در روش آموزش های الکترونیکی ایجاد می کند. حال ما به کجا می رویم؟ بررسی این مسئله و نگاه کردن به این روند برای ما که خیلی جالب است، برای شما چگونه؟؟؟

مطالب مرتبط:

four شیوه برای بهره برداری از تکنولوژی های پوشیدنی در آموزش کمپانی ها – قسمت اول
four شیوه برای بهره برداری از تکنولوژی های پوشیدنی در آموزش کمپانی ها – قسمت دوم

منابع

four Methods To Use Wearable Tech In Company Coaching ? ANAND TIMOTHY ?
www.elearningindustry.com
۱۰ Methods To Preserve Oneself Productive And Targeted

بخش آموزش الکترونیک سایت آن رد

تهیه:سید خاموشی،تنظیم: نیلوفر یاقوتی