آموزش دی وی دی |مجله آموزشی مقالات آموزشی, ترفندهای آموزشی

5 طراحی برتر صفحه فرود اپلیکیشن ها در سال 2015

بررسی ۵ طراحی ممتاز صفحه فرود اپ ها در سال ۲۰۱۵

سلام به همه همراهان عزیز ،

در این نوشته در باب ۵ دیزاین برتر صفحه فرود اپ ها در سال ۲۰۱۵ صحبت خواهم کرد و این ۵ برنامه رو به شما معرفی و در موردشون چند خطی مطالب مطرح شده خواهم داد . ازتون درخواست میکنم با من همراه باشید ?

ابتدا اگر با عنوان صفحه فرود آشنا نیستید توصیه میکنم نوشته به چه نحو وب سایتی برای فروش موثر یک کالا دیزاین کنیم ؟ رو حتما مطالعه کنین تا با دید بازتری بتونید این مقاله رو پیگیری کنین .

اپ ها یا برنامک های تلفن هوشمندی که بر روی تلفن هوشمند ها به اجرا به اشتراک در ابعاد و کاربری های متفاوتی دیزاین و برنامه نویسی میشن . این اپ ها در سایت های دانلود اَپ برای دریافت قرار داده میشن مانند Play Store و یا کافه بازار یا ایران اپس که حاوی مخاطبین فراوانی هم هستند با اینحال عده ای از این اپ ها که عموما تولید کننده اونها کمپانی های بزرگی هم هست ، حاوی یک تارنما و یا یک صفحه فرود هستند تا بتونن معرفی این اپ رو از روش تارنما خودشون هم ممکن کنند .

این تارنما ها عموما به شکل صفحه فرود دیزاین میشن چون باید کارایی جذب مخاطب رو داشته باشند و اگر اون اپ پولی یا premium باشه باید بتونه پروسه متقاعد سازی خریدار رو هم به خوبی طی کنه .

در این نوشته تصمیم گرفتم ۵ اپ حرفه ای که با این وجود حاوی صفحه فرود هم هستند رو به شما معرفی کنم تا با یک مقایسه کلی نقاط مشترک کلیه این صفحات رو بدست بیاریم و در صفحات فرود اپ های خودمون ازش سود ببریم .

سایت operator بهترین مثال هست برای بزرگترین تغییری که در صفحات فرود اتفاق افتاده . این سایت با بکارگیری خلاصه ترین حالت ، سایت خودش رو محدود به چند گزینه در بالا و یک فرم عضویت ساده برای دریافت این اپ و همینطور فوتر یا پانوشت سایت کرده و با یک شکلک دوستانه همراه با فرم عضویت شما رو ترقیب به وارد کردن ایمیلتون میکنه و در حقیقت از برنامه عمومی سایت های فرود که به معرفی بخش بخش خدمات خودشون میپردازند دوردستی کرده و تنها با یک تصویر از اپ مربوطه و یک فرم عضویت تونسته حرکت بزرگی رو در این عرصه به نمایش بگذاره که ریسک بزرگی رو مطلبه !

این اپ صفحه فرود خودش رو مثل دیگر صفحات فرود دیگر دیزاین کرده و نکته حائز ارزش در این صفحه دو نکته بنیادی هست . بهره برداری از عکس ها متحرک برای به نمایش گذاشتن بخشی از کار با اپ و همینطور بهره برداری از ویدئو برای به نمایش گذاشتن تمام کارایی این اَپ . درضمن فرم دریافت ایمیل هم در این برنامه هم در بالاترین و هم در پایین ترین نقطه برنامه دیده میشه .

02-mylo-app-design-ui (1)

در تارنما این اپ یک اتفاق خیلی دلنشین رخ داده و اونم اینکه شما میتونید به روش مختصر این اپ رو روی تارنما تست زنده انجام بدید . این خصوصیت میتونه این اطمینان رو به کاربر بده که قابلیت های اعلام شده وجود داره و مسلما اپ نهایی بهتر از دمو زنده کار خواهد نمود . همینطور در این تارنما از کلید Call to Actiov با عبارت Download the APP و Download the app store استفاده شده .

03-swifty-landing-page-design

یک انیمیشن بسیار دلچسب که در ابتدای بار گزاری سایت به نمایش در میاد و به یک مسئله با اهمیت تر اشاره میکنه اونم نمایش فیلم اپ Facebook Moments هست . نمایش فیلم در دیزاین های تازه سال ۲۰۱۵ به عنوان یکی از بخش های مهم و کاربردی در صفحات فرود استفاده میشه . این سایت هم به روش بطور کلی مختصر و بدون مطالب مطرح شده اضافه در باب برنامه ، تنها مخاطب رو به نمایش ویدئو جذب میکنه تا همه حرفایی که نیاز هست رو در همان ویدئو با مخاطب به اشتراک بگذاره و از مطالب مطرح شده و متون اضافه جدا خودداری کرده که جای تشکر داره .

04-moments-app-mobile-page

یک صفحه فرود بسیار ساده و دلچسب که تمرکز اون بر روی نمایش ۲ ویدئو که یکی از موبایل موجود در بک گراند و دیگری ویدئویی که با نمایش کلید Play (پخش) شما رو ترقیب به نمایش ویدئویی جذابتر میکنه . همینطور به روش بطور کلی واضح کلید ها و نوشته هایی برای دانلود از اپ استور و گوگل پلی رو به شما توصیه میکنه .

08-periscope-iphone-app-landing-page

امیدوارم بررسی مختصری که بر روی این تارنما ها انجام داریم شما رو در دیزاین بهترین تارنما برای معرفی یک اپیکیشن ایرانی کمک کنه . اگر شما هم نظر دارید خوشحال میشم از بخش دیدگاه های همین نوشته با من و دیگر مصرف کنندگان به اشتراک بگذارید .

اگر این آموزش برای شما مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید

لینک منبع